Визуална реторика – визуална комуникация
Willem Koetsenruijter – Visual Rhetoric or the Rhetoric of Power in Images of World Leaders (A Model for measuring Social Distance in news portraits of world leaders)
Ангел Ангелов – Метрополия и екзотика: Хайнрих Хайне за Леопол Робер и за Александър Габриел Дьокан
Нора Голешевска – (Нова) Визуална реторика: Неореторика и визуална семиотика
Силва Димитрова – Особености на виртуалната визуална реторика в TED.com
Комуникация в интернет
Гергана Пенчева-Апостолова – Метафорите на мрежата
Пламен Павлов – App generation – поколението на мобилните програми
Анна Вълканова – Корпоративен бранд и онлайн комуникация – възможности и тенденции (подходът на Apple)
Социални медии, социални мрежи, нови медии
Desislava Manova-Georgieva – Public Shaming of Individuals and Companies on Social Media
Ростислав Давидков – Социалните мрежи като инструмент за комуникация с вътрешни и външни публики в НПО
Яница Димитрова – Управлението на организационната идентичност чрез инструментариума на новите медии
Добри практики
Любен Пенковски – Софтуери в помощ на изследователите или как да организираме материалите си с Qiqqa, Zotero и Mendeley
Представяне на книги
Представяне от Силва Димитрова на книгата на Лон Сафко (Lon Safko) „Библия на социалните медии: тактики, инструменти и стратегии за бизнеса“ (”Social Media Bible: Tactics, Tools and Strategies For Business Success“)