Сп. Реторика и комуникации, брой 44, юли 2020 г.
Реторика, визуална и вербална комуникация и аргументация
Проф. дн Иванка Мавродиева – Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Доц. дн Гергана Апостолова – Югозападен университет „Неофит Рилски“
Реторика, визуална реторика и визуална аргументация
The understanding of the human being and its relevance for persuasion – Rafael Jiménez Cataño
On inference, understanding and interpretation of visual argumentation: Challenges and problems – Igor Zagar
The construction of the enemy. The strategic use of rhetorical devices in new Italian populisms – Paola Giorgis
Реторика и аргументация: анализи, тренинги, практики
A comparative rhetorical analysis of the speeches of Queen Elizabeth II after Princess Diana’s death and about the coronavirus crisis – Iglika Kassabova
Вербални и визуални аргументи при изграждане на имиджа в туризма (Пъблик рилейшънс през призмата на думите и образите) – Соня Алексиева
Аргументи, аргументация, етос – Лалка Борисова
Гласът в реториката: проявления в новата дигитална реалност – Валерия Кардашевска
Докторантски дебюти
Възникване и развитие на скулптурните симпозиуми: визуални и комуникативни измерения – Антония Ангелова
Ефект на формулировката в международната бизнес комуникация – Ивет Тилева
Представяне на книги
“Come dirlo? Parole giuste, parole belle” (How to say it? Right words, beautiful words). (Adelino Cattani) – Nora Golesehvska
Социални конфликти и медиен резонанс. Комуникационни проблеми в български медии (2007–2019) – Любомир Стойков
Брой 44 на сп. „Реторика и комуникации“, юли 2020 г. се издава с финансовата помощ на Фонд научни изследвания, договор № КП-06-НП1/39 от 18 декември 2019 г.