Сп. „Реторика и комуникации“, брой 62, януари 2025 г.

Rhetoric and Communications, Issue 62, January 2025 

Комуникация в обществото, медиите и сeмиотика

 Communication in Society, Media and Semiotics

DOI 10.55206/XIAF7929

 

Водещите броя

 

Доц. д-р Николина Цветкова

Софийски университет „Св. Климент Охридски“

Имейл: ntsvetkova@phls.uni-sofia.bg

 

Доц. д-р Стефан Серезлиев

Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“

Имейл: serezliev@ts.uni-vt.bg

 

Думи на водещите DOI 10.55206/GDYD1026 – 3

Editors’ Words DOI 10.55206/GDYD1026 – 6

 

Комуникация в международни институции и корпорации

Communication in International Institutions and Corporations

Комуникация, идентичност и онтологична сигурност и върховенство на закона след изборите за Европейски парламентБранимир СтанимировDOI 10.55206/HEBZ9599 – 9

The Main Experiences of EU Education Poverty Alleviation Policies and Its Lessons for China Wang Rui DOI 10.55206/JDRM5137 – 25

Corporate Communication, Corporate Governance and the Corporate Sustainability Reporting Directive of the European Union Georgi Tonev – DOI 10.55206/PINQ4392 – 37

Изкуственият интелект като фактор в международните отношения и комуникациите Боян Дафов DOI 10.55206/LLDD7732 – 50

 

Медийна, предизборна и интернет комуникация

Media, Election and Internet Communication

Парламентарният телевизионен предизборен диспут: проявления, особености, тенденции Катя МихайловаDOI 10.55206/CJST4680 – 70

Media Monitoring of Disinformation Regarding Minorities in the Election Campaign for Members of the European Parliament in Bulgaria in 2024 Yanka Totsevа, Kalina Yochevа, Nikolay Tsankov DOI 10.55206/AEIY365 – 92

Professional Identity in Flux: Preliminary Analysis of the Evolution of Communication Roles on LinkedIn Manuela TotevaDOI 10.55206/UHUY2598 – 109

 

Семиотика, визуализация и виртиуализация

Semiotics, Visualization and Virtualization

Семиотика на мястото: икона, място, чудо Мирослав ДачевDOI 10.55206/HBJL9664 – 122

Отражение на ограничената невербална комуникация върху лидерството във виртуални екипи Илия ЛиндовDOI 10.55206/KDEW3097 – 143

(Мета)медиите като метод за реконструиране и запазване на културно-историческото наследство. Виртуализацията на туризма Божидар АтанасовDOI 10.55206/NLIH7516 – 155

 

Представяне на книги. Съвременни изследвания в медиите

Book Reviews. Contemporary Media Studies

Телевизията в България. Четири тома. (1954 – 2024) Калин КалиновDOI 10.55206/EZYH3546 – 170

 

Издателско каре

Брой 62, януари 2025 година

Сп. „Реторика и комуникации“

Главен редактор: проф. дн Иванка Мавродиева

Издател: Институт по реторика и комуникации

ISSN 1314-4464

Сайт на български език: http://rhetoric.bg/

Сайт на английски език: http://journal.rhetoric.bg/

Имейли: editors@rhetoric.bg, info@rhetoric.bg, journal.rhetoric.bg@gmail.com

Коректор и редактор на български език: Надя Калъчева

Коректор и редактор на английски език: Дара Цветкова

Предпечат: Издателство „ИТИ“

 

Publishing information

Issue 62, January 2025

Rhetoric and Communications Journal

Editor-in-Chief: Prof. Ivanka Mavrodieva, DSc

Publisher: Institute of Rhetoric and Communications

ISSN 1314-4464

Website in Bulgarian: https://rhetoric.bg/

Website in English: http://journal.rhetoric.bg/

E-mails: editors@rhetoric.bg, info@rhetoric.bg, journal.rhetoric.bg@gmail.com

Proofreader and Editor in Bulgarian: Nadia Kalacheva

Proofreader and Editor in English: Dara Tsvetkova

Prepress: “ITI” Publishing House

 

Брой 62 на сп. „Реторика и комуникации“ (януари 2025 г.) се издава с финансовата помощ на Фонд научни изследвания, договор № КП-06-НП6/48 от 04 декември 2024 г.

Issue 62 of the Rhetoric and Communications Journal (January 2025) is published with the financial support of the Scientific Research Fund, Contract No. KP-06-NP6/48 of December 04, 2024.