Rhetoric and Communications, Issue 62, January 2025
Комуникация в обществото, медиите и сeмиотика
Communication in Society, Media and Semiotics
DOI 10.55206/XIAF7929
Водещите броя
Доц. д-р Николина Цветкова
Софийски университет „Св. Климент Охридски“
Имейл: ntsvetkova@phls.uni-sofia.bg
Доц. д-р Стефан Серезлиев
Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий“
Имейл: serezliev@ts.uni-vt.bg
Думи на водещите – DOI 10.55206/GDYD1026 – 3
Editors’ Words – DOI 10.55206/GDYD1026 – 6
Комуникация в международни институции и корпорации
Communication in International Institutions and Corporations
Комуникация, идентичност и онтологична сигурност и върховенство на закона след изборите за Европейски парламент – Бранимир Станимиров – DOI 10.55206/HEBZ9599 – 9
The Main Experiences of EU Education Poverty Alleviation Policies and Its Lessons for China – Wang Rui – DOI 10.55206/JDRM5137 – 25
Corporate Communication, Corporate Governance and the Corporate Sustainability Reporting Directive of the European Union – Georgi Tonev – DOI 10.55206/PINQ4392 – 37
Изкуственият интелект като фактор в международните отношения и комуникациите – Боян Дафов – DOI 10.55206/LLDD7732 – 50
Медийна, предизборна и интернет комуникация
Media, Election and Internet Communication
Парламентарният телевизионен предизборен диспут: проявления, особености, тенденции – Катя Михайлова – DOI 10.55206/CJST4680 – 70
Media Monitoring of Disinformation Regarding Minorities in the Election Campaign for Members of the European Parliament in Bulgaria in 2024 – Yanka Totsevа, Kalina Yochevа, Nikolay Tsankov – DOI 10.55206/AEIY365 – 92
Professional Identity in Flux: Preliminary Analysis of the Evolution of Communication Roles on LinkedIn – Manuela Toteva – DOI 10.55206/UHUY2598 – 109
Семиотика, визуализация и виртиуализация
Semiotics, Visualization and Virtualization
Семиотика на мястото: икона, място, чудо – Мирослав Дачев – DOI 10.55206/HBJL9664 – 122
Отражение на ограничената невербална комуникация върху лидерството във виртуални екипи – Илия Линдов – DOI 10.55206/KDEW3097 – 143
(Мета)медиите като метод за реконструиране и запазване на културно-историческото наследство. Виртуализацията на туризма – Божидар Атанасов – DOI 10.55206/NLIH7516 – 155
Представяне на книги. Съвременни изследвания в медиите
Book Reviews. Contemporary Media Studies
Телевизията в България. Четири тома. (1954 – 2024) – Калин Калинов – DOI 10.55206/EZYH3546 – 170
Издателско каре
Брой 62, януари 2025 година
Сп. „Реторика и комуникации“
Главен редактор: проф. дн Иванка Мавродиева
Издател: Институт по реторика и комуникации
ISSN 1314-4464
Сайт на български език: http://rhetoric.bg/
Сайт на английски език: http://journal.rhetoric.bg/
Имейли: editors@rhetoric.bg, info@rhetoric.bg, journal.rhetoric.bg@gmail.com
Коректор и редактор на български език: Надя Калъчева
Коректор и редактор на английски език: Дара Цветкова
Предпечат: Издателство „ИТИ“
Publishing information
Issue 62, January 2025
Rhetoric and Communications Journal
Editor-in-Chief: Prof. Ivanka Mavrodieva, DSc
Publisher: Institute of Rhetoric and Communications
ISSN 1314-4464
Website in Bulgarian: https://rhetoric.bg/
Website in English: http://journal.rhetoric.bg/
E-mails: editors@rhetoric.bg, info@rhetoric.bg, journal.rhetoric.bg@gmail.com
Proofreader and Editor in Bulgarian: Nadia Kalacheva
Proofreader and Editor in English: Dara Tsvetkova
Prepress: “ITI” Publishing House
Брой 62 на сп. „Реторика и комуникации“ (януари 2025 г.) се издава с финансовата помощ на Фонд научни изследвания, договор № КП-06-НП6/48 от 04 декември 2024 г.
Issue 62 of the Rhetoric and Communications Journal (January 2025) is published with the financial support of the Scientific Research Fund, Contract No. KP-06-NP6/48 of December 04, 2024.