РЕТОРИКА И КОМУНИКАЦИИ

Пиър ревюирано научно списание – ISSN 1314-4464

Към съдържанието
  • За списанието
    • Индексиране
  • Редакция
    • Редакционна колегия на сп. „Реторика и комуникации“
    • Редакционен съвет на сп. „Реторика и комуникации“
  • Публикуване
    • Технически изисквания за форматиране на текста на ръкописа
    • Изискванията към структурата на ръкописа
    • Изисквания за ръкописа на български език
    • Изискванията към структурата на ръкописа на английски език
    • Изискванията към съдържанието на ръкописа
    • Изисквания към библиографията в научните статии
    • Изискванията към цитирането в текста
    • Изисквания към онлайн подаване на ръкописите и публикуване  
    • Редакционна оценка на ръкописа
  • Етика
    • Етични норми
    • Публикационна етика
    • Политика за поверителност
    • Конфиденциалност
    • Етични принципи
    • Етични правила за Редакционната колегия и Редакционния съвет
    • Етични правила за рецензентите
    • Етични правила за авторите
    • Последици от Плагиатство и Самоплагиатство
    • Грешки, корекции и оттегляне след публикуване
    • Изкуствен интелект
    • Референтни документи
    • Авторски права
  • Рецензиране
    • Как се изпращат ръкописи за публикуване в списанието?
    • Колко дълго продължава процесът на „двустранно сляпо рецензиране“ от двама независими рецензенти?
    • Процес на рецензиране – етапи
    • Изисквания и отговорности към рецензентите
    • Политика за рецензиране
  • Броеве – Архив
    • 2011-2018
      • 2013
      • 2014
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
    • 2019
    • 2020
    • 2021
    • 2022
    • 2023
    • 2024
    • 2025
  • Контакти

Rhetoric and Communications, Issue 35, 2018

Special issue – papers of 4 th ESTIDIA conference

Editor’s Words

Rhetoric: traditional and new manifestations

Fotini Egglezu – Rhetorical ‘paedeia’ in modern educational settings: From theory to praxis… again

Samuel Mateus – Psychagogia and the Rhetoric of Desire and Affect

Communication and Education

Kathy O’Sullivan – English-medium instruction at university in China – student perceptions

Nikos Filipu – The role of Language Teachers in the CLIL curriculum

Radeya Gesheva – Strategies for interpersonal and inter-group communication in the educational process: 21-st century skills

Strategic and Business Communication

Ivan Angelov – Innovation Culture and Effective Management of Organizations

 

Philip Stoyanov – Similarities and differences between corporate social responsibility and social marketing

Intercultural Communication and International Branding

Yanka Tosheva, Margarita Bakracheva – Stereotypes and social representations as intercultural dialogue facilitators or impediments

Juliana Popova, Natalya Venelinova – Reconstruction of the internal and external intergroup relations of the University of Ruse through the establishment of a communication strategy and a strategy for international branding

Contributors

Reviewers

ENGLISH VERSION OF THE JOURNAL

Задвижвано с гордост от WordPress