Реторика, ПР, медии, комуникации
Водещи броя – доц. д-р Стефан Серезлиев, гл. ас. д-р Иво Пиперков, д-р Пламен Павлов, проф. д.ф.н. Иванка Мавродиева
ПР, публична комуникация, реклама
Димитрина Стефанова – Особености на ПР стратегията и етапи в реализирането й
Александър Христов – Рекламни и ПР форми в медиите: съвременни разбирания, граници, терминология
Любомира Христова – Особености на политическия ПР на институционално равнище в България
Комуникация, ПР, интернет
Славянка Ангелова – Ефективна комуникация в онлайн бранд общност чрез социалната мрежа Facebook
Боян Кутевски – Ролята на текста като ефективен инструмент в търговски ориентираната комуникация (по примери от социалните мрежи Twitter и Facebook)
Милена Янкова – Корпоративна култура и ПР практика. Позитивни и негативни фактори за ПР в корпоративната среда. Факторът „медии”
Анелия Янева – Комуникативни проекции на глобалните индекси за устойчивост, реализирани чрез ПР 2.0, уеб 2.0 и социални мрежи
Радина Ралчева, Милен Филипов – Зелените КСО инициативи и особености при отразяването им в електронните медии
Добри практики
Соня Алексиева – PR спомени 20 години по-късно
Alexandra Veleva, Silviya Aleksandrova, Gerald Bruchmann – Multichannel Marketing in terms of Credoweb™ – the Healthcare Communications and Information Platform
Елица Николова – Rakovski National Defense College in Bulgaria and its Alumni – a communication plan
Георги Бисеров Николов – Въвеждане на интегрирани услуги и създаване на единни центрове за комплексно административно обслужване (КАО)
Научни събития
Янка Тоцева – Конференция на SIETAR през 2017 г.
Представяне на книги
Ivanka Mavrodieva – Michael Hauben and Ronda Hauben, Netizens: On the History and Impact of Usenet and the Internet
Тодор Симеонов – представяне на книга „E-Learning and Social Media Education and Citizenship for the Digital 21st Century“